Pokud využíváte vy nebo vaše SEO firma či váš SEO odborník linkbuilding, určitě má či mají nějakou strategii a taktiku, podle které se řídí a dle které vše plánují a vykonávají. Jako majitel webových stránek či e-shopu byste měl mít přehled o tom naprosto základním a to, co se s vaší stránkou vlastně děje a proč.
Na počátku všeho byste se měli zeptat, co vlastně budou odborníci na té vaší stránce dělat. Chtějte termíny, chtějte postupy. Zjistěte, co je vlastně špatně na vaší stránce a co bude provedeno http://www.hrdejovice-opatovice.cz/oznameni-v-utery-dne-10-10-2017-bude-provedeno-od-8-00-16-00-v-casti-obce-odkaleni-vodovodni-site pro to, aby se to zlepšilo. Pokud není odborník schopný jasně, stručně a srozumitelně i pro vás, laika, odpovědět, měli byste popřemýšlet nad volbou někoho jiného. Tohle totiž o člověku vypovídá jedno – sám neví přesně, co vlastně dělá. Kdykoliv člověk používá honosné profesionální termíny, které si přečetl někde ve slovníku nebo na internetu, a není schopný vysvětlit normálním člověku, co znamenají, značí to, že tomu sám nerozumí. Nedokáže vzít odborný text a udělat z něj výcuc pro kohokoliv na ulici. A to je velký problém, protože odborník, který svému řemeslu nerozumí, není žádný odborník, ale spíše podvodník.
Určitě byste měli chtít na všechno jasná data, grafy a tabulky. Pokud vám bude odborník vyprávět o důležitosti provedení nějaké operace, aniž by měl důležitost či nutnost podepřenou fakty a čísly, měli byste jej o ně pěkně požádat. Pokud nebude schopen dodat ani jednu hloupou tabulku, měli byste okamžitě ukončit spolupráci. Bonusem budiž to, pokud tabulku popíše a lidsky vysvětlí.
Určitě byste také měli vědět, kolik co bude stát. Protože jste podnikatel, orientujete se s účelem největšího možného zisku a nejmenších nákladů. Chtějte vědět, co a kolik bude stát peněz, zda-li tu nejsou nějaké vhodné alternativy nebo jestli tu není úplně jiný způsob, který by byl méně nákladný.