Při pobytu ve zdravotnických zařízeních jsou všechny pokoje s pacienty vybaveny jednoduchým telefonem, který funguje jako volání o pomoc. Jsou na něm tři tlačítka, pomocí kterého se pacient může dovolat zdravotního personálu. V mnoha případech pacienti nesmí vstávat, a proto je nutné, aby personál věděl, když pacient něco potřebuje. Telefony bývají vybaveny i obousměrným komunikačním zařízením, díky kterému je možné personálu rovnou říct, co by pacient potřeboval. Telefony jsou sice jednoduché na používání, ale moc toho neumí.

nemocniční pokoj

Mnohem lepší je mít v zařízení například icall. To patří mezi nejmodernější systémy, které jsou rovněž určeny pro komunikaci mezi pacientem a personálem. Toto zařízení umožňuje zavolat si pomoc, ale umí toho mnohem víc. Péče o nemocné a starší lidi je problematická v tom, že mnoho zařízení má velký počet klientů, kteří mají různé potřeby. Personálu je většinou málo, a tak má na starosti mnoho pacientů a klientů. Proto je dobré mít v zařízení pomocníka, který usnadní péči o všechny. Naše zařízení je vybaveno dotykovou obrazovkou a displejem, díky kterému lze nejen přivolat pomoc, ale i sledovat lokalizaci.

starší člověk

Personál zde najde péči o každého pacienta, čímž se dají nahradit stohy papírů. Zařízení patří mezi to nejlepší, co je možné klientům a pacientům nabídnout. Obsluha je velmi jednoduchá, a zvládají ji i starší pacienti, kteří si jinak s moderními technologiemi příliš nerozumí. Další výhodou je jednoduchá instalace, protože většinou se dá využít elektroinstalace, která už je hotová, a není tak nutné zapojovat další kabely. To by prodražilo montáž, což je nežádoucí. Nabízíme dostupné řešení, které je ideální pro domovy s pečovatelskou službou, porodnice i nemocnice. Míst, kde naše zařízení mohou pomáhat, je opravdu mnoho. Rozhodně stojí za vyzkoušení i ve vašem zařízení.

5/5 - (1 vote)